Progressbar95 Wiki Polska
Advertisement

Osiągnięcia zostały dodane w wersji 0.5605 gry Progressbar95. Do tej pory jest łącznie 89 osiągnięć. Spróbuj odblokować je wszystkie!

Lista wszystkich osiągnięć[]

Ikona Nazwa Opis Wymagania Uwagi
Ikona osiągnięcia Perfekcjonizm.png Perfekcjonizm Wypełnij pasek postępu bez błędów Wypełnij pasek postępu w 100% niebieskimi fragmentami.
Ikona osiągnięcia Nonkonformizm.png Nonkonformizm Zrób wszystko na odwrót Wypełnij pasek postępu w 100% żółtymi fragmentami. To osiągnięcie jest ukryte.
Ikona osiągnięcia Profesjonalista.png Profesjonalista Zdobądź odznakę profesjonalisty Zdobądź swoją pierwszą odznakę Pro - ukończ 10-70 (w zależności od systemu) poziomów na jednym systemie.
Ikona osiągnięcia Mistrz.png Mistrz Zdobądź odznakę mistrza Zdobądź swoją pierwszą odznakę Mistrz - ukończ 250 poziomów na jednym systemie.
Ikona osiągnięcia Ekspert.png Ekspert Zdobądź odznakę eksperta Zdobądź swoją pierwszą odznakę Ekspert - ukończ 100 poziomów na jednym systemie.
Ikona osiągnięcia Adept.png Adept Zdobądź odznakę adepta Zdobądź swoją pierwszą odznakę Adept - ukończ 500 poziomów na jednym systemie.
Ikona osiągnięcia Specjalista.png Specjalista Zdobądź odznakę specjalisty Zdobądź swoją pierwszą odznakę Grand - ukończ 1000 poziomów na jednym systemie.
Ikona osiągnięcia 95%.png 95% Tak blisko perfekcji! Wypełnij pasek postępu w 95% niebieskimi fragmentami, a następnie złap jeden żółty fragment. Opis i nazwa tego osiągnięcia w grze jest zamieniona z osiągnięciem poniżej.
Ikona osiągnięcia 5%.png 5% 95% żółtości Wypełnij pasek postępu w 95% żółtymi fragmentami, a następnie złap jeden niebieski fragment. To osiągnięcie jest ukryte. Opis i nazwa tego osiągnięcia w grze jest zamieniona z osiągnięciem 95%.
Ikona osiągnięcia Złap psa.png Złap psa Złap swojego pierwszego psa. Złap swojego pierwszego psa w dowolnym trybie gry. Wpadnięcie na psa podczas gry w Progresstein3d także odblokowuje to osiągnięcie. Przed wersją 0.5607, był to jedyny sposób na zdobycie tego osiągnięcia.
Ikona osiągnięcia To był błąd.png To był błąd Znajdź bug Kliknij biedronkę, aby zgłosić błąd i odblokować to osiągnięcie. Biedronki pojawiają się losowo przy otwieraniu okna.
Ikona osiągnięcia Piłka.png Piłka Odbij piłkę Kiedy pojawi się piłka, odbij ją paskiem postępy, żeby otrzymać to osiągnięcie. Piłki pojawiają się losowo podczas gry i dają 10 punktów przy każdym odbiciu.
Ikona osiągnięcia Rura.png Rura Wypełnij ją niebieskim kolorem Wypełnij pasek postępu samymi niebieskimi fragmentami, oprócz obu końców paska. Wzór: ŻNNNNNNNNNNNNNNNNNNŻ (N - niebieski, Ż - żółty)
Ikona osiągnięcia Antyrura.png Antyrura Wypełnij ją żółtym kolorem Wypełnij pasek postępu samymi żółtymi fragmentami, oprócz obu końców paska. Wzór: NŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻN
Ikona osiągnięcia Morse.png Morse 95 w alfabecie Morse'a Wypełnij pasek postępu jednym ze wzorów obok. Wzór ten reprezentuje "95" zapisane alfabetem Morse'a: ----. ..... Wzory: NNNNNNNNŻNŻNŻNŻNŻNŻN lub ŻŻŻŻŻŻŻŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻ
Ikona osiągnięcia Symetria.png Symetria Stwórz symetryczną kompozycję Wypełnij pasek postępu symetrycznym wzorem.
Ikona osiągnięcia Dwa paski.png Dwa paski Stwórz wzorek Wypełnij pasek postępu jednym ze wzorów obok. Wzory: NNNNNNNNŻNNŻNNNNNNNN lub ŻŻŻŻŻŻŻŻNŻŻNŻŻŻŻŻŻŻŻ
Ikona osiągnięcia Yin i yang.png Yin i yang Stwórz wzór yin i yang Wypełnij pasek postępu 10 niebieskimi i 10 żółtymi fragmentami. Pozycja segmentów w pasku postępu nie ma znaczenia.
Ikona osiągnięcia Harmonijna perfekcja.png Harmonijna perfekcja Osiągnij idealne yin i yang Wypełnij pasek postępu jednym ze wzorów obok. Wzory: NNNNNNŻNNNNŻŻŻŻNŻŻŻŻŻ lub ŻŻŻŻŻNŻŻŻŻNNNNŻNNNNN
Ikona osiągnięcia Zebra.png Zebra Stwórz paski Wypełnij pasek postępu wzorem zebry. Wzory: NŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻ lub ŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻNŻN

Istnieją również bonusy Zebra 2x, 3x i 4x. Każdy jeden pasek jest 2 razy szerszy, 3 razy itd.

Ikona osiągnięcia ROYGBIV.png ROYGBIV Zbierz spektrum kolorów Ukończ tryb gry Kolor po raz pierwszy. Przed wersją 0.6830 to osiągnięcie nie miało nazwy, ikony i opisu.
Ikona osiągnięcia Różowy to nowy niebieski.png Różowy to nowy niebieski Wypełnij różowy pasek postępu Złap różowy fragment, a następnie wypełnij pasek postępu 20 różowymi fragmentami.Złapanie jakiegokolwiek fragmentu innego niż różowy (w tym szarego) powoduje zresetowanie postępu. To osiągnięcie jest ukryte. To osiągnięcie nie miało ikony przed wersją 0.6470 ani opisu w wersji 0.6450 (ach_descr_magenta).

Najłatwiej odblokować to osiągnięcie grając w BarOS, ponieważ można kontrolować segmenty.

Niemożliwe jest odblokowanie tego osiągnięcia w trybach gry Progresstrix, Progress Commander, Progress Saper, Kolor, Puzle i Progressbar XL. Z powodów technicznych jest to również niemożliwe w systemach z okrągłymi paskami postępu.

Ikona osiągnięcia NULL.png NULL NULL Złap szary fragment, a następnie wypełnij pasek postępu 20 szarymi fragmentami. Złapanie jakiegokolwiek fragmentu innego niż różowy (w tym szarego) spowoduje zresetowanie postępu. To osiągnięcie jest ukryte. To osiągnięcie nie miało opisu przed wersją 0.8030 i ikony przed 0.8020.

To osiągnięcie jest bardzo podobne do "Różowy to nowy niebieski", ale należy łapać szare fragmenty zamiast różowych, które pojawiają się rzadziej. Szczególnie trudne jest zdobycie pierwszego szarego fragmentu, gdyż wpierw może być konieczne zdobycie kilku różowych segmentów zanim pojawi się szary. Można to łatwiej zrobić w systemie operacyjnym z niestandardowym poziomem trudności.

Pasek postępu w trybie szarym będzie miał napis od "NULL0" do "NULL95". Postęp jest także przezroczysty - niezależnie od postępu, możliwe jest złapanie szarego fragmentu do dowolnego miejsca na pasku.

Tego osiągnięcia nie można odblokować w tych samych trybach gry, co nie można odblokować osiągnięcia "Różowy to nowy niebieski".

Ikona osiągnięcia Przestrzeń kosmiczna.png Przestrzeń kosmiczna Uzyskaj dodatkowe procenty Napełnij pasek postępu do 90% lub 95%, a następnie złap jasnoniebieski fragment 2x lub 3x. To osiągnięcie jest ukryte. To osiągnięcie nie miało ikony przed wersją 0.6470.

Złapanie zielonego fragmentu nie pomoże w odblokowaniu tego osiągnięcia.

Ikona osiągnięcia Bonus DOS.png Bonus DOS Otrzymaj bonus DOS Znajdź i uruchom program BONUS.EXE w ProgressDOS. To osiągnięcie można również otrzymać, jeżeli będziesz mieć szczęście przy otwieraniu UNKNOWN.EXE.
Ikona osiągnięcia Archeolog DOS.png Archeolog DOS Zbadaj ponad pięć warstw katalogów Otwórz folder na głębokości co najmniej 5 katalogów w ProgressDOS. Przykład: C:\PROGRESSBAR\TEMP\FILES\COM\DATA
Ikona osiągnięcia 10000 punktów DOS.png 10000 punktów DOS Zdobądź ponad 10000 punktów w trybie DOS Zdobądź ponad 10 000 punktów bonusowych od BONUS.EXE, EASTEREGG.EXE i szczęśliwych UNKNOWN.EXE. Osiągnięcie to zostanie przyznane, gdy zbierzesz ponad 10 000 surowych punktów bonusowych z EASTEREGG.EXE, BONUS.EXE lub UNKNOWN.exe.
Ikona osiągnięcia Do zrobienia.png Do zrobienia Ukończ wszystkie wyzwania Ukończ wszystkie trzy codzienne wyzwania. Musisz ukończyć wszystkie wyzwania i zdobyć punkty bonusowe oddzielnie od każdego wyzwania, zanim zdobędziesz to osiągnięcie.
Ikona osiągnięcia Kolory.png Kolory Użyj kodu kolorystycznego Wpisz prawidłowy kod w programie COLORCODE.EXE. Aby uzyskać kod, użyj polecenia COLOR (np. COLOR F0) w ProgressDOS. W prawym górnym rogu okna pojawi kod kolorystyczny.
Ikona osiągnięcia Easter egg.png Easter egg Odkryj sekret Znajdź i uruchom program EASTEREGG.EXE w ProgressDOS.
Ikona osiągnięcia HEX.png HEX Odblokuj zaszyfrowany folder Natraf na zaszyfrowany folder w ProgressDOS, a następnie znajdź 5 powtórzeń jednej liczby. Aby znaleźć poprawny kod, znajdź 5 powtórzeń i wpisz tę liczbę.
Ikona osiągnięcia SYSCODE.png SYSCODE Znajdź kod systemowy Wpisz prawidłowy kod w programie SYSCODE.EXE. Kod systemowy (SYSCODE) pojawia się przez kilka sekund w BIOSie Progress Computer. Zmienia się po każdym uruchomieniu gry.
Ikona osiągnięcia Hello, Dave!.png Hello, Dave! Usuń System32 Usuń katalog System32 za pomocą polecenia RMDIR w ProgressDOS. Usunięcie folderu SYSTEM lub PROGRESSBAR również odblokowuje osiągnięcie.
Ikona osiągnięcia Lorem ipsum.png Lorem ipsum Latine thesaurum istum Wpisz prawidłowy kod w programie CODEX.EXE. Kod w języku pseudołacińskim można znaleźć w jednym z plików readme.txt.

Liczby po łacińsku:

Unus - 1, Duo - 2, Tres - 3, Quattuor - 4, Quinque - 5, Sex - 6, Septem - 7, Octo - 8, Novem - 9.

Ikona osiągnięcia Fair play.png Fair play Usuń kod Usuń plik cheats.txt. Można to zrobić zarówno za pomocą ProgressDOS, jak i karmiąc Śmietnik jednym z plików tego typu.
Ikona osiągnięcia Skaner.png Skaner Użyj z powodzeniem opcji scan progress Wybierz opcję ScanProgress po otrzymaniu niebieskiego ekranu i wygraj wyścig z Błędami.
Ikona osiągnięcia Pierwsze ulepszenie.png Pierwsze ulepszenie Ulepsz swój komputer Uzyskaj pierwsze ulepszenie komputera.
Ikona osiągnięcia Uszkodzony piksel.png Uszkodzony piksel Piksel w stogu... innych pikseli Kliknij uszkodzony piksel. Migają w podobny sposób, co losowy fragment. Uszkodzone piksele mogą pojawiać się losowo przy uruchomieniu systemu.
Ikona osiągnięcia Masochizm.png Masochizm Nie zamykaj pop-upów w trybie Hardcore Nie zamykaj żadnych pop-upów w trybie gry Hardcore. Zaleca się zrobić to jak najwcześniej, najlepiej jako pierwszy poziom na Progressbar 98. To osiągnięcie można odblokować na dowolnym systemie z trybem gry Hardcore.
Ikona osiągnięcia Rekursja śmieci.png Rekursja śmieci Usuń Śmietnik Usuń folder BIN przy użyciu polecenia RMDIR/RD/rm w ProgressDOS lub Terminusie. To osiągnięcie jest ukryte. Przed wersją 0.6004 zamiast tego osiągnięcia otrzymywało się osiągnięcie Perfekcjonizm.

Tego osiągnięcia nie można odblokować za pomocą Filera w BarOS 1-9.

Ikona osiągnięcia Piętnaście.png Piętnaście Rozwiąż łamigłówkę Rozwiąż układankę w Progressbar Wista, Largehorn lub systemach Bar od wersji 2 w górę. Musisz ukończyć poziom, aby to osiągnięcie zostało odblokowane. Oryginalny opis osiągnięcia: "Rozwiązywanie zagadek"
Ikona osiągnięcia Oczy-wiście.png Oczy-wiście Uzyskaj bonus od serca Dotknij ikonę serca na liczniku Serc, gdy pojawi się na nim oko. To osiągnięcie jest ukryte.

Oko pojawia się losowo i jest widoczne przez krótką chwilę, zanim zniknie. Musisz ukończyć poziom, aby to osiągnięcie zostało odblokowane. To osiągnięcie jest nawiązaniem do awatara icoeye (twórcy gry) na Reddicie.

Oryginalny opis osiągnięcia: "Uzyskaj bonus za całe serce"

Ikona osiągnięcia Matrix.png Matrix Zagraj w tryb Matrix Ukończ grę w trybie Matrix po raz pierwszy. Ten tryb gry może się losowo pojawić zamiast zwykłego w dowolnym systemie (z wyjątkiem PB-DOS Shell).
Ikona osiągnięcia Władca Firewalla.png Władca Firewalla Zagraj w tryb Progress Obrońca Ukończ grę w trybie Progress Obrońca po raz pierwszy.
Ikona osiągnięcia Saper.png Saper Zagraj w tryb Progress Saper Ukończ grę w trybie Progress Saper po raz pierwszy.
Ikona osiągnięcia Przestrzeń 3D.png Przestrzeń 3D Zagraj w tryb wygaszacza ekranu 3d Ukończ grę w trybie Wygaszacz ekranu 3d po raz pierwszy. Ten tryb gry może się losowo pojawić zamiast zwykłego w dowolnym systemie (z wyjątkiem PB-DOS Shell).
Ikona osiągnięcia Progresstein 3d.png Progresstein 3d Zagraj w tryb Progresstein 3d Ukończ grę w trybie Progresstein3d po raz pierwszy.
Ikona osiągnięcia Moje zasady.png Moje zasady Graj w trybie niestandardowym Ukończ grę na niestandardowym poziomie trudności po raz pierwszy. Niestandardowy tryb gry jest dostępny jedynie w systemach Progressbar NOT 4.0 i 3.60.
Ikona osiągnięcia Misja możliwa.png Misja możliwa Pokonaj późne poziomy na niemożliwym poziomie trudności Ukończ poziom 6 lub wyższy w niestandardowym trybie gry na poziomie "Niemożliwy". Mnożnik musi wynosić x5.65, na co wskazuje ikona osiągnięcia. To osiągnięcie można odblokować jedynie poprzez pojawienie się zielonego fragmentu na początku gry lub używając kodów ("tryb nieśmiertelności" lub "tylko niebieskie fragmenty"). Ukończenie wysokiego poziomu na Niemożliwym jest prawie niemożliwe do zrobienia jeżeli gra się bez kodów lub tylko z kodem "blokowanie pop-upów".
Ikona osiągnięcia Pełen zestaw.png Pełen zestaw Zbierz wszystkie standardowe Progressbary Odblokuj systemy Progressbar od Progressbar 95 plus do Progressbar 1X. Systemy beta nie są wymagane.
Ikona osiągnięcia Kolekcjoner klasyków.png Kolekcjoner klasyków Zbierz wszystkie klasyczne skórki Progressbar Odblokuj systemy: PB-DOS Shell, Progressbar 1, Progressbar 2 i Progressbar 3.14.
Ikona osiągnięcia Kolekcjoner.png Kolekcjoner Zbierz specjalne skórki Progressbar Odblokuj Progressbar Largehorn i Whisper. Progressbar Chitown nie jest wymagany, mimo że się znajduje na ikonie osiągnięcia.
Ikona osiągnięcia PB-Shell.png PB-Shell Odblokuj skórkę Odblokuj PB-DOS Shell. Przed wersją 0.58 nazwa tego osiągnięcia brzmiała "ProgressDOS 5.0".
Ikona osiągnięcia Progressbar 1.png Progressbar 1 Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar 1.
Ikona osiągnięcia Progressbar 3.14.png Progressbar 3.14 Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar 3.14.
Ikona osiągnięcia Progressbar NOT 3.60.png Progressbar NOT 3.60 Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar NOT 3.60.
Ikona osiągnięcia Progressbar Chitown.png Progressbar Chitown Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar Chitown.
Ikona osiągnięcia Progressbar 95 Plus.png Progressbar 95 Plus Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar 95 plus.
Ikona osiągnięcia Progressbar NOT 4.0.png Progressbar NOT 4.0 Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar NOT 4.0. To osiągnięcie nie miało ikony przed wersją 0.6006.
Ikona osiągnięcia Progressbar Meme.png Progressbar Meme Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar Meme.
Ikona osiągnięcia Progressbar Whisper.png Progressbar Whisper Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar Whisper.
Ikona osiągnięcia Progressbar XB.png Progressbar XB Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar XB.
Ikona osiągnięcia Progressbar Largehorn.png Progressbar Largehorn Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar Largehorn.
Ikona osiągnięcia Progressbar Wista.png Progressbar Wista Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar Wista.
Ikona osiągnięcia Progressbar 1X.png Progressbar 1X Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar 1X.
Ikona osiągnięcia Progressbar 11.png Progressbar 11 Odblokuj skórkę Odblokuj Progressbar 11. To osiągnięcie nie miało opisu przed wersją 0.8030 i ikony przed 0.8020.
Ikona osiągnięcia Inny system.png Inny system Odblokuj BarOS Odblokuj Bar System 1.
Ikona osiągnięcia Bar OS System 2.png Bar OS System 2 Odblokuj skórkę Odblokuj Bar System 2. Punkty zdobyte w systemach Progressbar nie są brane pod uwagę przy odblokowywaniu kolejnych wersji BarOS.
Ikona osiągnięcia Bar OS System 3.png Bar OS System 3 Odblokuj skórkę Odblokuj Bar System 3.
Ikona osiągnięcia Bar OS System 7.png Bar OS System 7 Odblokuj skórkę Odblokuj BarOS 7. Przed wersją 0.6830 to osiągnięcie to nie miało ikony.
Ikona osiągnięcia Bar OS System 8.png Bar OS System 8 Odblokuj skórkę Odblokuj BarOS 8.
Ikona osiągnięcia Bar OS 10.png Bar OS 10 Odblokuj skórkę Odblokuj BarOS 10. Przed wersją 0.7450 to osiągnięcie to nie miało ikony.
Ikona osiągnięcia Bar OS 10.II.png Bar OS 10.II Odblokuj skórkę Odblokuj BarOS 10.II. Przed wersją 0.7670 to osiągnięcie nie miało tłumaczenia.
Ikona osiągnięcia Bar OS 10.III.png Bar OS 10.III Odblokuj skórkę Odblokuj BarOS 10.III.
Ikona osiągnięcia Bar OS 11.png Bar OS 11 Odblokuj skórkę Odblokuj BarOS 11.
Ikona osiągnięcia Ctrl+Alt+Del.png Ctrl+Alt+Del Zbieraj klawiszy Zbierz klawisze Ctrl, Alt i Del podczas normalnej gry w dokładnie tej kolejności, aby odblokować narzędzie "Procesy". Ten program jest dostępny od Progressbar 98 do Progressbar 10, wlicząjąc w to systemy beta. W wersji 0.7820 to osiągnięcie nie miało ikony.
Ikona osiągnięcia RMRF.png RMRF Czyść bez pytania Użyj polecenia rm -rf w Terminusie w katalogu głównym. To osiągnięcie można odblokować tylko w systemie BarOS 10 lub nowszym. Przed wersją 0.7450 to osiągnięcie nie miało ikony.
Ikona osiągnięcia Nie panikuj!.png Nie panikuj! Wsparcie emocjonalne Dotknij Kernela na ekranie kernel panic, a następnie wybierz opcję "Nie panikuj!". To osiągnięcie można zdobyć tylko w systemie BarOS 10 lub nowszym. To osiągnięcie jest ukryte. Przed wersją 0.7450 to osiągnięcie nie miało ikony.

Historia zmian[]

Aktualne wersje
Aktualizacja Wersja Typ Opis
0.58 0.5605 Alfa Dodano pierwsze 60 osiągnięć.

Nawigacja na wiki[]

Strony wiki Strona głównaKanały dyskusyjneOstatnie zmianyZasady wikiIkona Ranking.png RankingIkona SAW.png System alarmowania o wandalizmie (Obecny statusDziennik) • Ikona Kody.png Publiczny brudnopisSpołeczność
ProgressbarOS
BarOS
BarOS 10.x+ Ikona BarOS 10.png OS 10Ikona BarOS 10.II.png 10.II SCZIkona BarOS 10.III.png 10.III HMCDIkona BarOS 11.png 11 LPIkona BarOS 12.png 12 SCH
Oprogramowanie Ikona BIOS.png BIOSIkona Menu Zacznij.png Menu ZacznijEkran powitalnyIkona Ustawienia.png Ustawienia (Ikona Tapety.png TapetyIkona Motywy.png Motywy) • Ikona ProgressDOS.png ProgressDOSIkona Pomoc.png PomocIkona Odtwarzacz.png OdtwarzaczIkona Skrzynka e-mailowa.png Skrzynka e-mailowaPasek zadańMenu
Rozgrywka Ikona Narzędzia.png NarzędziaIkona Śmietnik.png ŚmietnikIkona Niebieski ekran śmierci.png BSODIkona Pop-upy.png Pop-upy (Ikona Spinacz.png SpinaczIkona Piesek.png PiesekWydarzenia) • Ikona Segmenty.png SegmentyIkona Osiągnięcia.png OsiągnięciaIkona Odznaki.png OdznakiIkona Bonusy.png BonusyIkona Kody.png KodySercaIkona Kalendarz.png KalendarzKlucze produktu
Tryby gry Ikona Progress Saper.png SaperIkona Progress Obrońca.png ObrońcaIkona Progresstein3d.png Progresstein3dIkona Progressbar XL.png Progressbar XLIkona Piłka postępu.png Piłka postępuIkona Progresolitaire.png SolitaireNiestandardowyIkona Progresstrix.png ProgresstrixIkona Progress Commander.png CommanderIkona Kolor.png KolorIkona Puzzle.png Puzzle
Historia zmian 0.9x (0.90) • 0.8x (0.880.860.840.820.80) • 0.7x (0.780.760.740.720.70) • 0.6x (0.680.660.640.620.60) • 0.5x (0.580.560.540.50) • 0.4x0.3x0.2x (0.210.20)
Rodzina gier Progressbar Progressbar Popup Fighter (Dziennik zmianTrophy road) • Progressbar Calculator
Inne Ikona Sklep.png SklepIkona Modowanie.png Modowanie (PB MOD) • Ikona Nieużywane elementy.png Nieużywane elementy"Fałszywe" reklamy • Wiki obcojęzyczne (angielskawłoskarumuńska)
Kursywą są oznaczone nadchodzące wersje/funkcje.
Advertisement